ساعات کار : همه روزه ساعت 6:30 الی 22

Slider
wtt_page_score: 74
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
14 روش برای کاهش وزن پس از 40 سالگی

پس از 40 سالگی، کاهش وزن دشوارتر است. تغییر در میزان فعالیت، عادات غذایی، تغییرات هورمونی و نحوه ذخیره چربی در بدن می توانند در این زمینه نقش داشته باشند.

چندین گام کوچک می تواند در این مورد به شما کمک کند:

  • خوردن میوه و سبزیجات
  • عدم حذف صبحانه
  • خوردن غذای کمتر در شب
  • مصرف گوشت های سالم تر (به جای غذاهای سرخ شده و آماده، از نوع بخارپز و یا کبابی استفاده کنید)
  • مراقبت در مورد میزان مصرف کالری روزانه
  • تمرکز بر وعده غذایی و انجام ندادن کارهایی از قبیل تماشای تلویزیون یا فعالیت های روزمره در حین خوردن غذا
  • عدم مصرف نوشابه های گازدار و پرانرژی
  • قطع مصرف الکل
  • صرف وقت کافی برای ورزش
  • انجام تمرینات عضله ساز به ویژه در خانم ها پس از یائسگی
  • انجام تمرین های ریلکسیشن و کاهش استرس
  • خواب کافی
  • چک کردن عملکرد تیروئید
  • حضور در اجتماعات دوستانه و خانوادگی

کاهش وزن 

کاهش وز


آزمایشگاه در اصفهان- آزمایشگاه تشخیص طبی ، پاتولوژی و سیتولوژی دکتر فولادی اصفهان

 تلفن تماس: 32232910-031

آدرس سایت آزمایشگاه :

www.Fooladilab.com

  کاهش وزن / کاهش وزن   کاهش وزن / کاهش وزن   کاهش وزن / کاهش وزن   کاهش وزن / کاهش وزن  کاهش وزن / کاهش وزن   کاهش وزن / کاهش وزن